Her kan du få forslag til løsninger

Allokering af salg- og marketingressourcer kan give de fleste ejere og direktører går hår i hovedet. For hvor skal man sætte ind, og hvad skal man gøre for at få mest muligt ud af budgettet. Det kræver erfaring og indsigt i både udvikling af strategi og eksekvering. Digitalisering af kunderejsen og data er nøgleordene for succes.

Hvis du ønsker at trække på mine kompetencer er det vigtigt at du ved, at jeg har udviklet og ejer effecttracker.com, men at jeg også hjælper virksomheder med opgaver inden for salg og marketing, som ikke er relateret til systemet i hverdagen.

Kontakt mig gerne på 21 65 69 73, hvis du har brug for hjælp til at få bedre styr på, hvordan du løfter din indtjening.

Kenneth Christiansen
Alder 46
Ejer af Effecttracker.com og B2Bdialog.dk
Pris 1.250 kr. ex. moms pr. time

Erfaring

  • Adm. Direktør +8 år
  • Ledelseserfaring +8 år
  • Salgserfaring + 20 år
  • Marketingerfaring + 13 år
  • IT projektudviklingserfaring + 8 år med flere sites
  • Mere end 500 gennemførte marketingkampagner
  • Digitalisering og automatisering af kunderejser
  • Udvikling af GAP analyser og adfærdsstyring
  • Rådgivning om valg af kundesystemer set i forhold til salgs- og marketingprocesser

Niels Christoffersen
Alder 51 år
Adjunkt på Zealand – Økonomi & Logistik/Indkøb
Pris: 1.250 kr. ex. moms pr. time

Erfaring

  • Undervisning i Logistik (Lager, indkøb, procesoptimering og ABC analyser), Investeringer, konkurrent analyser, budgettering, prisoptimering
  • Dalog med virksomheder vedr. Logistikøkonom uddannelsen
  • BI analyse
  • IT Projekter/Indkøb/drift
  • IT infrastruktur outsourcing
  • Call Center løsninger – kravspecifikationer, udbud, uddannelse og implementering
  • Proces optimering / beskrivelse af arbejdsgange
  • KPI – definere og data til disse
  • Rådgivning omkring finansielle risici

Eksempel på Digital vækstpakke pris 70.000 kr. ex. moms

Du får en komplet analyse af din samlede digitale værdikæde fra dine leverandører til kunder. På baggrund af en undersøgelse sammen med dig, får du en rapport, som kan give dig en detaljeret viden om, hvor det bedst kan betale sig at sætte ind for at opnå den størst mulige digitale vækst med de ressourcer du har til rådighed.

Herunder:


  • Beskrivelse af din nuværende forretning
  • Forslag til interne og eksterne digitale forbedringer
  • Cost Benefit analyse af mulige forbedringerne
  • Samlet digital vækstplan